Popis
!!Kurz nabízíme pouze na objednávku organizace!!
Připraví účastníka pro výkon krizové intervence tváří v tvář, který tak bude umět reagovat na různá obtížná témata v krizové komunikaci s klientem. Účastník bude schopen provést klienta krizovou situací, zvládne mu pomoci ve zklidnění, pomůže mu v situaci se lépe zorientovat (najít cíl a zakázku spolupráce), stabilizovat ho a definovat zdroje, o které se může opřít. Pomůže mu kolem sebe postavit záchytnou sociální síť a ukáže, kde získá potřebné informace k řešení krizových situací. Účastník dokáže vyhodnotit a volit nejvhodnější komunikační strategie a zvládat techniky krizové intervence. Bude schopen vést krizový rozhovor a správně ho zacílit tak, aby pomohl klientovi aktivizovat svoje síly a dopomohl klientovi k tomu, aby lépe zvládl krizovou situaci. Současně účastník dokáže lépe pracovat v krizových a zátěžových situacích a dokáže tak lépe ochránit sám sebe.
Rozsah
- 80 výukových hodin (5 dvoudenních setkání)
Hodnocení
Zadejte své hodnocení jako první...